דפי נחיתה​

דף נחיתה (Landing Page) הוא אחד הכלים השיווקיים הדיגיטליים שאתם מוכרחים להכיר. מדובר על דף אינטרנט, אך בניגוד לאתר אינטרנט שלם ומסועף, מדובר על דף אחד ויחיד שמטרתו להעביר מסר שיווקי אחד עיקרי. אם בונים אותו נכון, אל דף הנחיתה מגיעים (או ‘נוחתים’) לקוחות פוטנציאלים רבים שכבר מוכנים לבצע פעולת רכישה.

למה להקים דף נחיתה?

במידה ויש לכם מבצע בלעדי, שירות חדש, מוצר שאתם רוצים לקדם, קורס שאתם מתחילים לנהל, או כל מסר ספציפי ויחיד שאתם רוצים להעביר, דף נחיתה הוא בשבילכם. בדף הזה אתם ממקדים את כל היכולות השיווקיות שלכם כדי לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח במסר אחד ספציפי, לגרום לו להבין שהוא הגיע בדיוק למוצר שחיפש, ולהניע אותו להזין את פרטיו או אף לרכוש את המוצר או השירות. באמצעות דף נחיתה, אתם מייצרים אינטראקציה מיידית וישירה עם הלקוח, שמבין בדיוק מה אתם מציעים.

לדפי נחיתה יתרונות רבים:

 

מיקוד

דף נחיתה הוא דף אחד, ממוקד, בהיר, ברור, שלוכד את תשומת הלב של הגולש ומציג לו את השירות שלכם בצורה תמציתית וישירה. כיוון והדף הוא “קצר ולעניין” הסיכוי שהגולש ישאר ויקרא הכל הוא הרבה יותר סביר מאשר אתר אינטרנט גדול ומלא תוכן.

להעביר חוויה

הישירות של דף הנחיתה מאפשרת לכם להעביר ללקוח בדיוק את האווירה שאתם מספקים, באמצעות אלמנטים גרפיים, צבעים, עיצוב מזמין, תמונות, סרטונים ועוד. כל אלו מחזקים את המותג שלכם ומשכנעים את הלקוח.

הנעה לפעולה

כל מטרתו של דף נחיתה הוא להניע לפעולה. לכן, בדף תמיד אפשר למצוא אלמנטים שמניעים את הגולש – טופס הזנת פרטים, כפתור לרכישה, הרשמה לקורס או לרשימת תפוצה וכו’ – כתלות במהות הדף.

פילוח לקוחות

אל דף נחיתה מגיעים לקוחות שהתעניינו בפרסום – בין אם בגוגל (לקוחות שהקישו מילות מפתח רלוונטיות), ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט השונים וכדומה – ולכן, לדף הנחיתה יגיעו כבר אנשים שכנראה מעוניינים במוצר או בשירות, ואתם רק צריכים להניע אותם לפעולה. מומלץ לנסח דפי נחיתה שונים עבור קהלים שונים, כדי ליצור קשר ישיר עם כל קבוצת פילוח.

אלמנטים קבועים בדף נחיתה

דפי נחיתה נראים די דומה אחד לשני, וכולם שומרים על עקרונות זהים. מדובר על דף אחד, לא ארוך מאוד, שמבהיר כבר מתחילתו את המסר של המפרסם. ישנן כותרות ברורות של השירות או המוצר, כפתורים המניעים לפעולה, טקסטים קצרים ושיווקיים ותמונות מושכות שמשדרות אווירה. כמובן, העיצוב צריך להיות מהודק ומחובר, כדי ליצור מראה מקצועי. לעתים ניתן לצרף גם המלצות מלקוחות קיימים, וכן קישור לאתר האינטרנט הראשי או טופס ליצירת קשר. לרוב, דף נחיתה מגיע עם הצעה אטרקטיבית – למשל, מבצע מיוחד לתקופה מוגבלת.

חוסר מיקוד - הבעיה של דפי נחיתה

הבעיה העיקרית בדפי נחיתה מתרחשת כשהוא לא ממוקד מספיק, ומתפזר להרבה כיוונים שונים. חוסר מיקוד הוא ביג נו-נו בדפי נחיתה, שכן הלקוח יוצף במידע רב ולא יבין מה אתם באמת רוצים ממנו; סביר להניח כי הוא יצא מהדף מבלי להזין את פרטיו. לכן, דף נחיתה חייב להיות ממוקד כל האפשר, עם קופי מהודק, כך שהלקוח יבין את המסר שאתם מנסים להעביר לו ואף ימשיך אתכם הלאה.

רוצים לבנות דף נחיתה אטרקטיבי? דברו איתנו!

למרות שמדובר על עמוד אחד בודד, העבודה על דף נחיתה היא לא פשוטה – הקופי צריך להיות מדויק, העיצוב צריך להיות מבריק וכל האלמנטים צריכים לשבת באופן המהודק ביותר כדי להצליח לתפוס את תשומת ליבו החמקמקה של הלקוח הפוטנציאלי. 

אנחנו בפיקסל פלוס נשמח לעמוד לרשותכם ולייצר עבורכם ואתכם דפי נחיתה אטרקטיביים שעושים את העבודה ומספקים לידים איכותיים – כך שתוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל של הכלי השיווקי המדהים הזה.