פרסום באינסטגרם

אינסטגרם הוא כלי פרסום עצום ורב עוצמה עבור מותגים ועסקים, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים. באמצעות פרסום באינסטגרם ניתן להציג תוכן ויזואלי מדויק, להעביר אווירה ולהניע לפעולה.

 

אינסטגרם הוא כלי פרסום עצום ורב עוצמה עבור מותגים ועסקים, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים. באמצעות פרסום באינסטגרם ניתן להציג תוכן ויזואלי מדויק, להעביר אווירה ולהניע לפעולה.

בניגוד לפייסבוק, אינסטגרם בנוי בעיקר על ויזואליה, וזו ההזדמנות שלכם להראות את העסק שלכם מזווית אחרת. גם אם העסק שלכם הוא לא לחלוטין ויזואלי, תמיד ישנן דרכים להעביר את המהות והחשיבות של העסק, ועם קריאייטיב נכון וחידוד של המסר, ניתן לנצל את הפלטפורמה הזו בצורה מצוינת.

מערכת הפרסום של אינסטגרם היא אותה מערכת כמו זו של פייסבוק (להזכירכם, פייסבוק היא הבעלים של אינסטגרם), ולכן סוגי הפוסטים הם די דומים. ובכל זאת, יש ייחודיות לסוגי הפרסומות של אינסטגרם.

 

פרסומת עם תמונה

פרסומת כזו היא הפרסומת הקלאסית של אינסטגרם – אתם מפרסמים פוסט עם תמונה, יכולים לכתוב טקסט קצר, ולממן את הפרסומת. היא תופיע לקהל היעד שהגדרתם, ותשתלב בפיד של המשתמשים שלכם. ככל שתצליחו לתפוס את העין של הלקוחות עם תמונה ויזואלית ומושכת, כך יגבר הסיכוי שהתמונה תעשה את העבודה.

פרסומת קרוסלה

פרסומת קרוסלה מאפשרת לכם לשים כמה תמונות זו לצד זו, שהמשתמש יעביר באמצעות חיצים. חשוב שיהיה קשר תוכני בין התמונות – מוצרים מאותו עולם, אופי קריאייטיבי דומה, אחידות בתמונות וכדומה, כדי ליצור איזשהו סיפור אחיד בין התמונות ולחדד את המסר. כל אחת מהתמונות יכולה להעביר את המשתמש לדף אחר.

פרסומת עם וידאו

באינסטגרם אפשר לפרסם גם באמצעות סרטון וידאו מושך וויזואלי. סרטונים הופכים יותר ויותר פופולריים לפרסום גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, ומדובר על כלי מצוין שיכול לעזור לכם לתפוס את תשומת הלב ולהעביר מסר חד וברור. כמובן, בניגוד לתמונות, וידאו עולה יותר משאבים, ולכן צריך לבחור את הקריאייטיב ואת צוות ההפקה במקצועיות. שימו לב – סרטון אינסטגרם מוגבל לדקה אחת.

פרסומת בסטורי

וכמובן, אסור לשכוח את הסטורי, אחד הכלים החשובים והאפקטיביים ביותר שיש לאינסטגרם להציע. הסטורי הפך לכלי פופולרי מאוד מהרגע שיצא לאוויר העולם, והיום מפרסמים רבים עושים בו שימוש נכון ומדויק. סטורי יכול להיות תמונה או וידאו; הוא מופיע ל-15 שניות בדיוק, במהלכן אתם צריכים לתפוס את תשומת הלב של המשתמש ולמנוע ממנו להחליק הלאה. דרך הסטורי ניתן לקשר לעמוד קנייה, לאתר האינטרנט, לעמוד האינסטגרם וכדומה.  בכל אחת מהפרסומות האלו, תוכלו להצמיד כפתור להנעה לפעולה. הכפתור הזה יכול לכוון לאפשרויות שונות – להזמין מקום, להתקשר, ליצור קשר, לקנות, להוריד וכדומה. 

פרסומות אינסטגרם שקולעות בול

האתגר הגדול ביותר בפרסומות לאינסטגרם ובניהול עמוד אינסטגרם הוא ליצור קו עיצובי אחיד, אטרקטיבי, מושך ומקושר למותג. הדרך לעשות זאת היא באמצעות קריאייטיב חכם, הבנה עמוקה של השוק וכמובן דגש על אסתטיות. לרוב, כדי לעשות את זה נכון, יש צורך באנשי מקצוע שמכירים את הפלטפורמה לעומקה ויודעים כיצד לעבוד איתה בצורה הטובה ביותר.